Ένα ποίημα του μαθητή της Ε’ τάξης Στέργιου- Νεκτάριου Θεοδωρίκα

Το ποίημα πήρε το πρώτο βραβείο σε διαγωνισμό που οργάνωσε ο Σύλλογος Μοντελιστών H.E.L.M.O.

Αφιερωμένο στο H.E.L.M.O.

H.E.L.M.O. τον λεν τον σύλλογο
Μοντελιστές είναι όλοι
Μα εγώ γράφω ποιήματα
Και με θαυμάζουν όλοι

Την πένα πιάνω εγώ γοργά
Και γράφω μαντινάδες
Για να χαρείτε όλοι εσείς
Οι μοντελισταράδες

Στο σύλλογο μοντελιστών
Θα στείλω ποιηματάκια
Και αυτοί σε με θα δώσουνε
Βραβεία και επαινάκια

Τα ποιήματά μου εγώ παιδιά
Σε σας τα αφιερώνω
Για να θαυμάσετε και σεις
Την εξυπνάδα μόνο

Μου αρέσουν όλα αυτά
Που κάνετε παιδιά
Μα πιο πολύ μ’ αρέσουν
Οι φιγούρες του μπαμπά μου

Στέργιος Νεκτάριος Θεοδωρίκας
9 ετών

Σχολιάστε

